「鋒芝戀」到「靜英居」:女人四十,話咁易變?

喂,各位喺英國嘅港友!講開張柏芝,大家係咪仲停留在佢當年同謝霆鋒愛得轟轟烈烈,之後又係「開心大師」形象?嗰陣時真係「邊個敢講佢唔紅」!而家聽講佢低調咗好多,仲喺英國置業,兩個仔都喺英國讀書。嘩!呢個消息傳嚟,我哋呢班喺異鄉嘅香港人,反應真係「好複雜」。

一方面,你會忍唔住心諗:「嘩,柏芝都幾叻喎!搵到條好歸宿,遠離香港娛樂圈嘅煩囂,仲要移居英國呢個『講求規則』嘅地方,簡直係人生勝利組!」尤其係見到佢成日po吓啲溫馨家庭照,煮吓飯,湊吓仔,同以前嗰種「我係女王,我話晒事」嘅感覺,真係差好遠。好多同行嘅師奶朋友,見到呢啲,個個都話:「睇吓人哋,有錢有閒,仲要學識享受人生。」聽到我哋都心郁郁,羨慕到流口水。

但係,轉個頭又會諗:「喂,係咪太『過癮』呀?」以前張柏芝喺香港,係咩人?係「有錢人」,係「有話題」嘅人,係「有人追捧」嘅人。佢嘅生活,基本上就係香港娛樂圈嘅縮影,係八卦雜誌嘅頭條常客。無論係佢嘅感情生活,定係佢嘅「神級」演技(褒義定貶義,你懂的),總之就係「有人講」。而家突然走去英國,變咗「普通人」?呢種轉變,對我哋呢啲喺海外,有時仲係「拎住本BNO」嘅香港人嚟講,係有啲難以理解嘅。就好似突然聽到隔籬屋成日開Party嘅鄰居,話要搬去圖書館住咁,有啲… 突兀?

更加有人會偷偷地講:「係咪香港呢度『玩殘』佢,要搵個地方『避風港』呀?」或者係「係咪想『洗底』,重新做人?」畢竟,香港娛樂圈,尤其係幾年前,風風雨雨咁多,好多藝人都經歷過唔少。張柏芝經歷過嘅,絕對係「傳奇」級別。突然間咁「收山」,低調得咁徹底,反而令人好奇佢背後係點諗。係咪真係睇化晒,想享受簡單生活?定係另有打算?

不過,講到底,每個人都有自己選擇點樣生活嘅權利。佢選擇去英國,選擇低調,我哋作為旁觀者,最緊要係唔好「 giudge」(judgemental)。況且,有錢人嘅世界,我哋凡人點會明。可能佢只係想畀仔仔女女一個相對平靜嘅成長環境,呢點,其實又幾值得我哋佩服嘅。但係,心底裡,又有冇少少唏噓?香港仲有冇張柏芝咁有「戲劇性」嘅女星?或者,香港嘅娛樂圈,仲有冇咁多「傳奇」俾我哋茶餘飯後講?

所以,張柏芝去英國,係佩服定唏噓?我諗,對於我哋呢班喺英國嘅香港人嚟講,可能係一種「複雜嘅心情」:一半係「人哋生活得好,我哋都替佢高興」,另一半係「嘩,又少咗個可以俾我哋『嗒返幾粒鐘』嘅話題人物」。總之,佢喺邊度,只要佢過得好,我哋就「默默咁祝福」,然後繼續飲杯茶,食件餅,講吓隔籬街邊個又買咗層樓,或者邊間中超減價添!呢啲,先係我哋英國港人嘅「日常」嘛!