哎吔!霆鋒個鑊又出動喇!
喂喂喂!各位倫敦、曼徹斯特、伯明翰嘅鄉親父老!有無人同我一樣,一聽到「謝霆鋒」同「煮嘢食」呢兩個關鍵字,個腦就自動播放起佢以前嗰啲「鋒味」系列嘅畫面?今次聽講佢又有新搞作,又要「親身上陣」去世界各地發掘飲食文化,仲要親手「炮製」出嚟。聽到呢度,我個心真係有啲「抖震」。
一來,梗係開心啦!始終係香港人,見到自己識嘅藝人咁有才華,又可以將我哋中華飲食文化推廣出去,幾威水!尤其係身處異鄉,見到一啲熟悉的味道,就算隔住個螢幕,都覺得好似返咗屋企咁。諗起以前係香港,無論係茶餐廳嘅魚蛋河,定係大排檔嘅豉椒炒蜆,全部都係我哋嘅集體回憶。霆鋒今次嘅節目,會唔會又勾起我哋對香港地道美食嘅思念呢?
二來,又係嗰句「哎吔」!每次睇霆鋒煮嘢,我都忍唔住要同隔離位嘅豬隊友(或者係我哋英國嘅「豬隊友」,即係唔太識煮飯嘅老公/老婆/自己)比較。佢個鑊法,真係有啲「神乎其技」。唔知係唔係因為佢個樣生得太「型」,連煮個雞蛋仔都好似拍緊微電影咁。我哋喺英國,有時想整番個家鄉菜,一陣手忙腳亂,唔小心燒咗,或者係味道「走樣」,真係有啲令人氣餒。睇住霆鋒輕輕鬆鬆將龍蝦拆骨、將和牛煎到幾成熟,我哋呢啲凡夫俗子,真係得啖笑。
英國港人嘅「鋒味」情懷
尤其係而家好多香港人都移居到英國,我哋對「家」嘅感覺,更加係複雜。飲食,絕對係維繫呢份情懷嘅重要一環。我哋會周圍搵中國超市,希望買到香港牌子嘅調味料;我哋會喺屋企嘗試煮番啲家鄉菜,希望留住嗰份味道。所以,當見到霆鋒嘅節目,無論佢係煮緊咩,我都好想睇。因為佢嘅節目,某程度上,係對我哋呢班海外港人嘅一種「安慰劑」。
不過,有時睇得太多,又會引發另一種「香港式」嘅幽默感。就好似每次見到霆鋒用啲好貴、好專業嘅食材,或者係嗰啲好「西化」嘅擺盤,我哋就會笑住講:「嘩!呢啲我哋平時去茶餐廳,一個魚蛋河嘅價錢,夠我哋食一個禮拜喇!」或者係:「佢煮得咁靚,係咪最後要影相放上IG先食㗎?」呢啲小小嘅「牙擦」,其實都係我哋呢班英國港人,喺呢度生活,依然保留返嚟嘅一份「香港味」。
期待與「懷疑」並存
總之,霆鋒嘅新節目,我哋一班英國港人係期待嘅。期待佢可以帶畀我哋更多對飲食文化嘅啟發,期待佢可以再一次勾起我哋對香港美食嘅懷念。但同時,又帶住啲「懷疑」,同埋一啲「睇唔順眼」嘅幽默感。就好似見到一個成日都好努力、好有才華但係又有點「離地」嘅朋友,你會支持佢,但有時又會忍唔住想「串」佢兩句。係咪呢?
大家有無睇霆鋒嘅新節目?或者,有無啲咩家鄉菜,係你喺英國最掛住、最想自己煮但又煮唔好嘅?不如留言講吓,等我哋一齊「慨嘆」下,或者分享下我哋嘅「英國港式」煮食心得啦!